Amerikaanse maten

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik inspiratie wil opdoen voor nieuwe recepten kom ik altijd uit op engelstalige sites. Hier gebruiken ze dan maten als cup en oz. Dan moet ik elke keer weer opzoeken hoeveel gram dit eigenlijk is.

Ik heb ondertussen een goede site gevonden die me verder kan helpen (link onderaan). Deze site is volgens mij zeer correct. Elke keer dat ik deze site heb gebruikt om mijn hoeveelheden om te rekenen, waren mijn recepten toch geslaagd.

Toch ben ik gaan opzoeken waar ik zo’n lepeltjes met de verschillende cup-maten opstaan. Het meest gevonden resultaat was Dille & Camille. Voor niet zo veel geld ben je hier gesteld en als je geluk hebt krijg je ook nog zo’n zak waar iedereen mee rondloopt.

teaspoonshead1-710x380

http://uitpaulineskeuken.nl/2013/03/amerikaanse-maten-cups.html

 

 

Geef een reactie

